Sukkistestausta Lumingerielle



 Noh kaikkea pitää kokeilla edes kerran eläissään ja näinhän minäki sitte tein. Huomasin Facebookissa lumingerie sivuilla ilmoituksen, jossa etsittiin sukkis testaajia. Noh minä en ole vielä tämän pallomahani ja lättänäjalkojeni kanssa löytäny mieleisiä mistään firmasta, joten arvelin kokeilla näitäkin. Tai siis hain koekaniiniksi ja pääsin kuin pääsinkin testaamaan...

<-- tuollaiset postipate kiikutti minulle ja menikin pari päivää ennenkuin raskin edes pakettia aukoa ja kattoa, millaisen yllätyksen se sisältää. Noh tuli yksi kiireinen yöaamu jolloin mahakin päätti ottaa ja turvota ja silloin välähti! uudet pökät jalkaan, mikäs parempi päivä onkaan testata näitä!
Ensi tuntuma oli, että ompas liukkaat ja hyväntuntuiset..noh silloin ajattelin, että kesän paljan jaloin ulkona juosseena nämä ei kerkeä polvea ylemmäs nousta ku ne jo hajoaa ja en pääse fiilistelemään uusilla pökillä. Ja mitä vielä! Yllätys oli melkoinen kun nämä olikin sellaiset kivan paksut, muttei kuitenkaan sellaset sarkapukupönäkkätärkättykovetettukflooralla puettavat! Oi että..noh spektisenä arvelin sitte, no joo, nää kyllä menee mun kantapäistä, mutta ei ne mun pallomahalla mitään voi! Siis ei muutkaa voi! Nämäkin varmasti valuu ja tekee vaikka mitä...saa henkselitki hommata...tai jos se mahan turvotus jostain kumman syystä katoaa ni vimostaan sillon sukkahousut on nilkoissa ja on se viimenenki työuskottavuus menny!
Yllätys oli melkonen, kun sujahtivatkin nätisti mun pallomahan yli...(ja kuitenki kun maha näyttää usein siltä, että olen 7kk raskaana, jota en kuitenkaan tietääkseni ole) ja pysyivät. oli ne sitte pallon alla, päällä tai puolessa välin...ja ihmekumma turvotus katos päivän mittaan ja en tarvinnu henseleitä! Enkä muutenkaan nostellu vähä väliä niinko monissa muissa sukkiksissa käy...nostelet vähä väliä...ja jos on housut sukkiksien päällä, neki päälly housut valuu sukkiksien kanssa...ei ollu stiä pelkoa! Siis ihan mahtituote, ainaki minulle, joka olen vanonu leggareitten nimeen! En muute huutele enää...
 
Tykkään siis näistä ja kyllä voin muillekkin suositella..ja niinko ylläolevasta kuvasta näkyy ni ennenkaikkea näin syksyllä ja talvea kohden nämä on hyvät...eivät ole sellaset ohuet rimpulat. Jopa työpaikalla saivat huomiota osakseen. Ja niinko näkyy, meidän vanha koiruuskin tykkää ;)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Täällä taas!

Joulukortteja osa I

Kun ei vain jaksa!