Hyvää matkaa Roope (25.3.1999-24.7.2015)

Niin päättyi rakkaan Roopen taivallus pari viikkoa sitten, tarkalleen ottaen 24.7.2015 kunnioitettavassa 16,4 vuoden iässä! Mutta vielä ennätti ottaa vastaan uuden tulokkaan ja opettaa se talon tavoille!









Hyvää matkaa Roopelle kaarisilloille Hymiö heart
(25.3.1999-24.7.2015)


Jos niin käy, että minusta tulee hauras ja heikko
ja kivut häiritsevät untani,

niin sinun on tehtävä mitä on tehtävä
sillä viimeistä matkaa ei kukaan ole estävä.
Sinä tulet suruliseksi - minä ymmärän.

Älä anna surusi estää sinua,
sillä tänä päivänä, enemmän kuin koskaan ennen.
rakkautesi ja ystävyytesi punnitaan.
Meillä on ollut niin mota hyvää vuotta.
Et haluaisi minun kärsivän,

Kun aika koittaa, anna minun mennä.
Vie minut sinne missä he auttavat minua,
mutta, pysy luonani loppuun asti,
Ja pidä minua lujasti ja puhu minulle,
kunnes silmäni ovat sulkeutuneet.
Tiedän, että aikanaan, sinäkin huomaat,
se on ystävyyttä, jota minulle osoitat.
Älä sure sitä, että sen täytyy olla sinä,
jonka täytyy tehdä päätös.
Olemme olleet niin läheisiä - me kaksi näinä vuosina.

"Sanko lähteä nyt?
Luuletko, että hetki on oikea?
Olen elämänpokun kulkenut ja parhaani tehnyt,
Saanko siis astua toisele puolen
ja vapaaksi päästä?
Aluksi en tahtonut lähteä, taistelin kaikin voimin.
Mutta nyt jokin tuntuu kutsuvan minua
kohti lämmintä ja elävää valoa.
Tahdon lähteä.
Tahdon todella. On vaikeaa jäädä. Parhaani yritän ja koitan hetken tässä olla. 
Niin sinä saat minusta vielä keran huolehtia
ja minä kokea suuren suuta rakkautta.
Tiedän, olet surullinen ja sinua pelottaa,
sillä tunnen kyyneleesi, jotka turkkini kostutaa.
En ole kaukana.
Kiitos, kiitos että olet minua rakastanut.
Tiedäthän, että minäkin rakastan sinua, siksi on vaikeaa sanoa hyvästi
ja päättäätämä elämä luonasi.
Joten, pidä minua lähelläsi vielä kerran,
ja sano sanat, jotka toiveena ois,
koska välität minusta tuhannen verran,
annat minun nukkua pois".


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Täällä taas!

Joulukortteja osa I

Kun ei vain jaksa!